CLPT

Klimaat, Wet- en regelgeving, Stakeholderactivatie, Strategieontwikkeling

cetp project 2BHonest

Over de opdrachtgever

CLPT is een grote leverancier van tanks, procestechnologie en engineeringdiensten voor brouwerijen. Hun klanten bestaan uit ’s werelds grootste brouwers en distilleerderijen zoals Heineken en Diageo. 

Over het project

2BHonest heeft CLPT geholpen bij de ontwikkeling van haar duurzaamheidsstrategie. Een SWOT-analyse vormde de basis en richtte zich op concurrenten, (sector)initiatieven, wetgeving, interne documenten en een lijst met materiele thema’s. De data werd geverifieerd aan de hand van interviews bij verschillende CLPT-locaties. Het resultaat is een robuuste 6-pijler duurzaamheidsstrategie die een stevig fundament vormt met drijvers voor groei. De strategie is daarnaast in een interactieve workshop vertaald naar 5- en 10-jaar doelstellingen om de duurzaamheidsstrategie langdurig te verankeren in de gehele organisatie.


Impactmaker

Merijn 1 2BHonest

Merijn Doornink
Consultant

Van ambitie naar actie

Klaar om zelf aan de slag te gaan voor een sterke duurzaamheidsstrategie die perfect past bij je bedrijf of organisatie? Met onze diensten ga je van ambitie naar actie. Er staat een team van experts voor je klaar.